dnes je 20.4.2024

Input:

Fenomén sociálne siete

2.3.2020, , Zdroj: Verlag Dashöfer

12.3.6 Fenomén sociálne siete

Ing. Hilda Rubintová

V časti venovanej Internetovému marketingu je v krátkosti popísaný fenomén Facebook. Vzhľadom k tomu, že sa vývoj v oblasti využívania informačných technológií odohráva závratným tempom, je potrebné zmieniť sa o fenoméne sociálnych sietí v širšom pohľade.

Internet sa stal miestom:

  • získavania informácií – používanie vyhľadávačov (google, yahoo, azet, zoznam a iné),

  • výmenou informácií – zasielanie e-mailov,

  • nákupu v e-shopoch,

  • spoločenského života,

    • vyjadrenia svojho názoru vo forme blogov a príspevkov,

    • zábavy – možnosť hier, počúvania hudby a prezerania video záznamov a filmov,

    • nadväzovaním kontaktov prostredníctvom chatov a zoznamovacích stránok,

    • stretávania sa s priateľmi prostredníctvom sociálnych sietí.

Fenomén sociálnych sietí

Sociálne siete sú miestom stretávania sa ľudí s určitými záujmami. Niektoré z nich sú otvorené a iné uzavreté. Inými slovami, vstup