12.3.6 Fenomén sociálne siete
Ing. Hilda Rubintová
V časti venovanej Internetovému marketingu je v krátkosti popísaný fenomén Facebook. Vzhľadom k tomu, že sa vývoj v oblasti využívania informačných technológií odohráva závratným tempom, je potrebné zmieniť sa o fenoméne sociálnych sietí v širšom pohľade.
Internet sa stal miestom:
-
získavania informácií – používanie vyhľadávačov (google, yahoo, azet, zoznam a iné),
-
výmenou informácií – zasielanie e-mailov,
-
nákupu v e-shopoch,
-
spoločenského života,
-
vyjadrenia svojho názoru vo forme blogov a príspevkov,
-
zábavy – možnosť hier, počúvania hudby a prezerania video záznamov a filmov,
-
nadväzovaním kontaktov prostredníctvom chatov a zoznamovacích stránok,
-
stretávania sa s priateľmi prostredníctvom sociálnych sietí.
Fenomén sociálnych sietí
Sociálne siete sú miestom stretávania sa ľudí s určitými záujmami. Niektoré z nich sú otvorené a iné uzavreté. Inými slovami, vstup…