dnes je 28.3.2024

Input:

Nástroje marketingu

21.2.2020, , Zdroj: Verlag Dashöfer

12.2 Nástroje marketingu

Ing. Hilda Rubintová

Na to, aby sa spoločnosť vedela presadiť na trhu, musí mať k dispozícii údaje z trhu, ich výklad a vyhodnotenia, a spravidla viac možných scenárov vývoja, z ktorých si niektorý zvolí.

Na mapovanie situácie, trhu, zhodnotenie zistení, vyvodenie záverov, defino- vanie postupov, úloh a predpovede výsledkov slúžia nástroje marketingu.

Využívanie a práca s marketingovými nástrojmi v praxi je hlavnou pracovnou náplňou marketingového oddelenia. Práve kvalita práce s nástrojmi, kreatíva pri využití nástrojov vypovedajú o dobrom alebo naopak zlom marketérovi.

Efektívne a kreatívne využívanie marketingových nástrojov môže spoločnosť odlíšiť a zabezpečiť presadenie sa v mori konkurencie.


Čo sú marketingové nástroje?

Prehľad o trhu získame prieskumom a jeho vyhodnotením. Azda najzaujímavejšou časťou marketingu je vytváranie marketingového mixu. Je to citlivá hra tvorby

Najnovšie články
viac článkov